Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei és fantáziái

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei

Csajos kezdetek

2015. december 11. - BizarrSzuka

dsc05302.jpgMindig is izgattak a nők szexuálisan, de érdemben sosem léptem az ügyben. Viszont a kisördög ott motoszkált az agyamban, vajon milyen lenne egy nővel szeretkezni. Ekkor találkoztam Évával. Hosszú, éjfekete haj, karcsú, sportos test, kicsi, feszes cickók és gyönyörű arc. És a tekintetéből sugárzó szexualitás... Azonnal egymásra kattantunk! Az emberem legjobb barátjának új szerzeménye volt a csaj, aki büszkén mutatta be nekünk, micsoda nője van. Aztán a haver lelépett az emberemmel sörözni, mi meg otthon maradtunk Évával kibeszélni a srácokat és borozgatni. A második pohárnál már csak egy témánk volt: a szex. Gyakorlatilag izzott köztünk a levegő, és a bor meg a szex-csevej kezdte megtenni a hatását. És ekkor megtörtént: Éva gyönyörű, telt ajkaival megcsókolt, először lágyan, majd amikor érezte, hogy viszonzom a csókot, nyelveink egyre vadabb táncba kezdtek. Közben ő lágyan, de határozottan szétfeszítette a combjaimat, benyúlt a szoknyám alá, és a tangám pántját félretolva finoman felnyomta belé a középső ujját. Mivel az asztalnál ültünk, kicsit előrébb csúsztattam a csípőmet, hogy rendesen hozzám férjen, mire ő egyre intenzívebben mozgatta egy, kettő, majd három ujját a nedvességtől tocsogó, egyre táguló pinámban. Éreztem, hogy közeleg a csúcs, ekkor ő elém térdelt, a középső ujját enyhén begörbítve a hasfalam irányában elkezdte masszírozni a g-pontnak nevezett kis duzzanatot a hüvelyemben, közben a másik kezével széthúzta a nagyajkaimat és intenzíven nyalta, majd finoman szívta a csiklómat. És ekkor valami döbbenetes erővel a lábaim ujjaitól a fejem búbjáig végig hullámzott a testemen az orgazmus, de tízszer olyan intenzitással, mint amikor utoljára férfi baszott meg. Életemben először spriccelve élveztem el, miközben sikítottam, hörögtem, majd’ letéptem az asztallapot, ő közben finoman nyalta, itta a nedveimet és lágyan, nyugtatva simogatta a testemet, combomat, pinámat. Mikor sikerült kissé megnyugodnom, megfogtam Éva kezét és bementünk a hálóba, ahol végigfektettem az ágyon, miközben mindketten levettük a ruháinkat közben folyamatosan csókolva egymást. Amikor meztelenek voltunk, finoman a hátára döntöttem, és egy hosszú nyelves csók után a nyakán át a melléig csúsztattam az ajkaimat, miközben ujjaimmal finoman masszíroztam kicsi, feszes melleit. A bimbói keményen meredtek felfelé, szívni-fejni kezdtem őket, majd lassan lefelé indultam ajkaimmal a feszes hasán át le a lábai közé. Széttártam a combjait, hogy kellően hozzáférjek a csupasz, finom puncijához, és először a nyelvem hegyével a nagyajkakat, majd egyre intenzívebben a kisajkakat kezdtem nyalni. Közben ujjaimmal finoman széthúztam az addigra óriásira duzzadt, lucskos pináját és a nyelvemet egyre beljebb toltam a hüvelyébe, miközben egyik ujjammal folyamatosan köröztem benne, ki-be húzgáltam azt. Amikor gyakorlatilag már olyan nedves, lucskos és forró volt a pinája, hogy minden érintésemre összerezzent, elővettem a vibrátoromat, megemeltem, mire ő kéjtől égő, kipirult arcával aprót bólintott. Ekkor először óvatosan belé vezettem a vibrit, majd lágyan elkezdtem ki be mozgatni és enyhén rezgetni azt. Láttam, hogy a teste egyre jobban ráng, csípőjét intenzíven mozgatja, mintegy baszatja magát a szerszámmal. Én egyre intenzívebbre kapcsoltam a vibrit, és közben nyaltam, szívtam, dörzsölgettem a pináját, főleg a csiklóját, és ebben a pillanatban óriási sikítás közepette Éva teste megfeszült, mint a húr, és óriásit élvezett, de úgy, hogy amikor vibrit kihúztam a pinájából és belé nyúltam, még éreztem a hüvelye rángását, az orgazmus utóját, amit lágy simogatással és nyalással vezettem le. Ezt követően még egy bő negyed órát simogattuk, csókolgattuk egymást, kényelmesen felöltöztünk, és mire a srácok hazaértek, enyhén kipirult arccal csicseregve borozgattunk a konyhában. Bár az tagadhatatlan volt, hogy az élvezetünk édes, kéjes illata átitatta a levegőt, a srácok nem szóltak semmit, csak mosolyogva csatlakoztak hozzánk az iszogatásban.

A bejegyzés trackback címe:

https://bizarrszuka.blog.hu/api/trackback/id/tr508158436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása