Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei és fantáziái

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei

Lovas kaland

2015. december 12. - BizarrSzuka

Falusi turizmus. Kiváló alkalom a túrázásra, a friss levegőn való tartózkodásra, a táj csodálására, fotózásra, kinek mire. Nekünk például egy tanya látogatásra, ahol engem kifejezetten a meghirdetett lovastúra érdekelt, a páromat meg a meztelen fotózásom, a kettő lehetőleg összekapcsolva...

Mivel előző este megérkeztünk, így másnap frissen kipihenve vonultunk le a lovastúra induló helyszínére, ahol lehetett csoporthoz csatlakozni vagy lovaglótudással külön lovagolni is. Mi az utóbbit választottuk, és amint eltávolodtunk az istállóktól, le is vetkőztem csupaszra, élveztem, ahogy a nyeregkápa dörzsöli a csiklómat, ahogy az ügetéstől a pinám előre-hátra csusszangat a nyergen egyre jobban bekenve azt a pinám nedvével, és a két méretes csöcsöm le-fel csapódik, hullámzik előttem. Amikor elég távol értünk, megálltunk, a párom lovát kikötöttük, én pedig elkezdtem vadul vonaglani a nyergen, egyre intenzívebben rángattam a csípőmet, hogy a nyereg elején lévő kapaszkodó minél erősebben dörzsölje, szinte véresre csiszolja a csiklómat, a pinámat, az egész aljamat, mintha csak én basznám meg a lovat.

A párom ezt persze videóra vette, majd, amikor egy óriási csiklóorgazmussal rábuktam a lovam nyakára, segített leszállni, mert a lábaim is remegtek. Amint leszálltam és megláttam a lovam faszát, hihetetlen erős bizsergés fogott el, csaknem megint elélveztem a puszta látványtól is. Lazán, majd egyre határozottabban simogattam, nyomkodtam a félkarnyi, sötét színű faszt, szinte láttam, ahogy belehatol a pinámba és szanaszéjjel bassza azt. Persze a valóságban ennél egyszerűbben éltem ki magam: a keményre vert lófaszt elkezdtem nyalni, majd szopni, igyekeztem az óriási farokból minél többet benyomni a számba a torkomig. Közben a pinámból folyt a nedv, olyan lucskos volt minden konkrét érintés nélkül, mintha baszná valaki. Leguggoltam a ló hasa alá, hogy felfelé nézve kiegyenesített nyakkal minél mélyebbre a gigámig szopjam a faszát, közben rugóztam a combjaimon, ugráltak a csöcseim és bele-belemarkoltam a ló heréjébe. Az óriási fasz bőrét egyre jobban a tövébe gyűrtem, hogy minél jobban érezzem a nyelvemmel, a kezeimmel a puszta faszt a benne lüktető erekkel, az öklömnyi makk minden redőjét átkutattam, feltérképeztem a nyelvem hegyével, annyira finom volt, hogy szinte transzban voltam az élvezettől. Amikor azt éreztem, hogy az eddiginél sokkal merevebb, keményebb a fasz, hogy a ló egyre több hörgő hangot ad ki, annyit nyomtam a faszból a számba, amennyit csak bírtam, és vártam a kiömlő, forró gecit. Legszívesebben a pinámba nyomtam volna fel az döbbenetes méretű, majdnem fekete lófaszt, de ennél is jobban izgatott, hogy beterítsen a lógeci. És akkor az állat egy viszonylag nagyot hördült, és olyan adag tömény, ízletes, szinte forró sperma öntötte el a számat, hogy nyelni sem bírtam. Vertem a faszát és lehúztam a csöcseimre is, amiken kentem végig, folyt le a combjaim közt, felnyomkodtam a pinámba, és gyakorlatilag mindenemet beterített a vehemens csődör mennyei nedve. Az arcom, a szám, a testem, mindenem gecis volt, és így feküdtem le a fűre, felnyúltam a lógecivel teletunkolt pinámba, simán bement 4 ujjam azonnal, és addig rángattam ki-be a kezemet a pinámban, míg egy istentelen nagyot élveztem. Persze közben végig azt láttam magam előtt, hogy az óriási fekete lófasz bassza véresre a picsámat, ettől fél perc alatt hatalmasat, vonyítva élveztem. Alig bírtam felkelni, annyira remegett a testem, egyszerűen felfoghatatlan volt az óriási farok látvány, íze, leszopása…

dscf3013.jpg

Visszaindulás előtt muszáj volt megfürdenem a közeli tóban, bevallom, nem szívesen tettem, annyira jól esett, hogy ragadt a testem a tömény gecitől. De sajnos minden jónak vége szakad egyszer, így muszáj volt kissé szolidabb külsőt ölteni a totál gecis, agyonbaszott kinézetnél. Ezután pihentünk még egy kicsit a réten, majd lassan, hogy a lovam is lehiggadjon, visszaindultunk az istállókhoz. Közben végig azon ábrándoztam, hogy milyen kibaszott finom is a lovak gecije és hogyan fogom másnap a pinámba feltunkolni a méretes faszt, hogy azt is betelíthesse a forró nedű...

A bejegyzés trackback címe:

https://bizarrszuka.blog.hu/api/trackback/id/tr708166538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása