Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei és fantáziái

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei

Dominaként élveztem

2015. december 11. - BizarrSzuka

Életem legkiválóbb, legélvezetesebb ajándékát kaptam a páromtól: egy teljesen szub beállítottságú, aláznivaló csicskát, akin kiélhettem a legmocskosabb vágyaimat, mindent, amivel egy hapsit csak porig lehet alázni, el lehet taposni. A legfurább, hogy a szolgainasom egy 180 cm magas, átlag testalkatú, viszonylag jóképű fazon volt, akire senki nem mondta volna, hogy egy ilyen behódoló, pinanyaló kis senkit rejt a kellemes külső.

img_4209.JPG

A páromnak többször is említettem már, hogy nagyon szeretnék egy igazán jól használható, kussban lévő, parancsokat szó nélkül teljesítő szolgát. Ezek szerint őt is megragadta a gondolat, mert egyik nap csodás meglepetéssel készült nekem: hazaértem, és a kizárólag szexuális célra, számtalan segédeszközzel berendezett szobánk közepén ott állt az én saját pinanyalóm. Lehajtott fejjel, halkan, tisztelettel köszönt, ami máris tetszett nekem. Odamentem hozzá, felemeltem a fejét, megnéztem minden oldaltól, mint egy vásári lovat, aztán adtam neki két nagy pofont, amiért a szemembe mert nézni. Megértette. Rájött, hogy semmit nem tehet engedély nélkül. Térdre parancsoltam, felhúztam a miniszoknyámat, oldalra csúsztattam a tangám pántját és megnyalattam vele a pinámat. Kellemes, meleg, nagy nyelve végigterítette a pinadombomat. Egyik lábamat feltettem a közeli asztal szélére, a szolga fejét benyomtam a pinámba, és megparancsoltam hogy a lehető leggyorsabban és legmélyebben nyaljon, közben húztam magamba az egész arcát, levegőt sem kapott. Néha hagytam neki egy kis lélegzetvételt, majd tovább nyalattam a lucskos pinámat. Amikor a legmélyebben nyalt, egészen feldugva a nyelvét a hüvelyemig, erős sugárral elkezdtem hugyozni, csak úgy spriccelt, folyt a pofáján, vállán, mindenén a sárga pisám. Láttam, hogy tetszik neki, hogy felizgul rá, úgyhogy adtam neki megint két kurva nagy pofont, és közöltem, hogy nyaljon minél tisztábbra. Közben levettem a pólómat, és utasítottam, hogy nézze meg alaposan és masszírozza át a tőgyeimet, de ha az élvezet legkisebb csíráját is meglátom rajta, nagyon megbánja. El is kezdte a szerencsétlen simogatni, majd ügyesen átdörzsölni a csöcseimet, a bimbóim olyan keményen meredtek, hogy a végül egy centire megnyúltak, ahogy fejettem a csicskával. Kb. 10 percig bírta, amikor láttam, hogy majd’ kiugrik a fasza a gatyájából. Ekkor kibaszottul mérges lettem, hogy ennyire nem tud szót fogadni a szemét kis senkiházi. Megparancsoltam a kis gecinek, hogy feküdjön fel a nőgyógyász asztalra (ami több imádott fétisjátékunk kelléke), erős bőrszíjakkal kikötöttem a felkarjait, a csuklóit, a lábszárát és a bokáját, és elővettem a beöntőszettet. Az arca megrándult ugyan, de láttam, hogy már semmit nem mer reagálni. Megtöltöttem az orvosi beöntő cucc kannáját 2 liter vízzel, a csövet felnyomtam a segglyukába és a legerősebb sugárban nyomtam bele kb. 1 perc alatt az egész vizet. Mivel nem láttam semmi reakciót, rányomtam még 1 liter. Ekkor már látványosan futottak végig a kín hullámai az arcán, tapasztalatból tudtam, hogy iszonyúan görcsölhet a hasa alja, és ezek a görcsök, mint egy szülésnél, egyre erősödnek. Ráadásul háton fekve a legrosszabbak, hiszen nincs lehetőség összegörnyedni… Amikor már könnynek szöktek a szemébe a kíntól, és tudtam, hogy kizárt, hogy sokáig bírja, kinyitottam a pántjait, leparancsoltam az ágyról és bezavartam a zuhany alá. Ott kötelezően össze kellett szarnia magát úgy, ahogy volt, pólóban és alsógatyában, majd, amikor a harmadik görcs után teljesen kiürült, én leültem, elszívtam egy hosszú, finom, női cigit és gyönyörködtem a látványban: mindene szaros volt, mivel a beöntéstől olyan erős sugárban spriccelt ki belőle a fos és benne a keményebb szardarabok, hogy a zuhanyfülke faláról és aljáról visszacsaptak rá. Miután elnyomtam a cigimet, közöltem, hogy szedje rendbe magát, kapott hozzá felszerelést, illetve olyanra pattintsa ki a zuhanyt, hogy ennyi lehessen belőle. A nyomorult legalább negyed órát mosakodott a szarból, még a hajában is volt belőle, majd kitakarított. Amikor meztelenül, tisztán, illatosan előjött, elé térdeltem és tövig beszoptam a farkát, ami azonnal megmerevedett. Közöltem vele, hogy most a hátára fog feküdni, én meglovagolom, de ha elélvez, véresre pálcázom, úgyhogy meg ne próbálja. Először szemből ültem bele a méretes faszába, amin lassan, majd egyre vadabbul dobáltam magam, de közben láttam, hogy bár erőn felül küzd, a lucskos pinám, az ugráló tőgyek látványa, és az egész helyzet miatt egyre kevésbé tudja tartani magát. Ekkor megfordultam és háttal ültem bele a faszába, miközben a heréit időnként úgy elszorítottam, hogy felszisszent a fájdalomtól. Amikor láttam, hogy kellően be van fenyítve, teljes testemmel ránehezedtem, a fasza tövig felment a pinámba, ami úgy ontotta a nedvét, hogy a csicskám hasa alja és combtöve is tocsogott a lucskomban. Az egyre vadabb vonaglás végén ordítva élveztem egy hatalmasat, és míg a hüvelyem rángott a szolgám merev faszán, elöntött minket az a bizonyos ritka, de annál csodásabb spriccelés, amit időnként, a döbbenetesen erős orgazmusoknál produkál a pinám. Azt hittem elájulok az élvezettől. De a csicskám is nehezen bírta. Ekkor, immáron másodjára, komoly erővel megszorítottam a heréit, belecsíptem a bőrébe, úgy, hogy komoly fájdalmat okozzak, majd széttett combokkal leültem a fotelomba még egy szál cigire, miközben a csicskával a pinámat nyalattam. A szerencsétlen már teljesen szét volt csúszva, láttam, hogy lassan agyvérzést kap, és kaján vigyorral közöltem, hogy akkor most álljon fel. Elé térdeltem, és olyan intenzíven kezdtem szopni, szívni a faszát, miközben a seggét markoltam, hogy óriásit élvezett: így, hogy kétszer nem hagytam elmenni, még erősebben, hörögve, szinte kínok közt élte át a jelentős mennyiségű gecivel járó robbanást, akkora adaggal, hogy kissé még én is megdöbbentem. A lábai remegtek, és nyeltem a gecit, igazán finom volt, majd hagytam leülni a földre a szerencsétlent, mert lassan az ájulás kerülgette. Miután ilyen emberesen megbaszva, kinyalva és gecis szájízzel egy jó nagyot nyújtóztam, megveregettem a csicskám fejét, mintegy jelezve, hogy egész ügyes volt. Majd közöltem, hogy 5 perce van eltakarodni, én pedig átmentem a páromhoz illően megköszönni ezt az óriási ajándékot, mely életem egyik legmaradandóbb élvezetét, élményét okozta nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bizarrszuka.blog.hu/api/trackback/id/tr618158452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása