Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei és fantáziái

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei

Egy nő átlagtól bizarrabb élményei

A tanfolyam...

2015. december 21. - BizarrSzuka

Tanfolyamra járok. Konkrétan rúdtáncot tanulok, imádom, ha a férfiak már a látványomtól álló fasszal csorgatják a nyálukat, ehhez a sztriptízzel vegyített rúdtánc tökéletes eszköz. Az egyetlen hátrány a késő esti időpont, ami után félig izzadtan buszozok haza a sporttáskámmal, ami bizony nem is könnyű a felszereléssel együtt. Így volt ez tegnap este is.

A buszról leszállva észre sem vettem azt a két férfit, akik tisztes távolból jöttek utánam. Csak az tűnt fel, hogy a játszótér mellett sietve valaki elém ugrott a sötétben. Felsikkantottam és hátha ugrottam, ahol a már említett két hapsi állt, persze pont a karjukba futottam. Ordítani nem sok esélyem volt, mert az egyik hátsó fazon egy rongyot nyomott az arcomba, amitől levegőt sem nagyon kaptam, és hiába csapkodtam-rugdostam, a három megtermett, viszonylag kigyúrt hapsi secperc alatt belökött a furgonjába. Éreztem, hogy baromi gyorsan hajtunk, és innentől kezdve csak egy dolog érdekelt: mit tesznek velem és életben hagynak-e… Az első kérdésre hamar és alaposan megkaptam a választ. Az kopasz fazon letépett rólam minden ruhát, míg a félhosszú, feketehajú pasi röhögve szorongatta a melleimet, csipkedte őket, majd erőszakosan felnyúlt a pinámba.

untitled-5.jpg

Közben óriásikat röhögtek és dicsérték egymást, milyen jó basznivaló kancát fogtak aznapra. Közben megálltunk és harmadik, szőkés, kigyúrt állat is hátramászott a furgonba. Miután kegyetlenül küzdve sikerült az egyikük kezét véresre harapnom, két akkora pofont kaptam, hogy elterültem a furgon alján és elsötétedett minden pár percre előttem. Ahogy magamhoz tértem, alig tudtam mozdulni, a három fazon kikötözött egy asztalra a hátamon fekve úgy, hogy az asztal széle pont a fenekem aljáig ért, így tökéletes hozzáférhettek a picsámhoz. A karjaim kikötve, a számban a szivárgó vér keserű íze… És akkor a kigyúrt szőke közölte,hogy még egy harapás, ütés, vagy bármi ellenállás, és összekaszabolják az arcomat, de úgy, hogy ember nem ismer rám többet. Kínomban még zokogni is csak csendben mertem. Ebben a pillanatban éles fájdalom hasított belém, a kigyúrt állat minden előzetes nélkül tövig nyomta belém méretes faszát,és hörögve kezdte ki-be rángatni. A lábaimat a nyakába vette, hogy még jobban belém nyomhassa a faszát, én persze már nem mertem sem rúgni sem tiltakozni. Iszonyat fájdalom járta át a testem, tudtam, hogy a pinám is vérzik, ilyen szintű döfködést ekkora méretű fasszal kizárt, hogy kibírjon vérzés nélkül. Közben a feketehajú a hajamba kapaszkodott, és a fejemet oldalra fordította, majd mereven az asztalra szorítva az arcom elkezdte baszni a számat. Mivel a könnyem, a nyálam, minden egybefolyt, nem láttam, mit művel a harmadik vadállat, csak azt éreztem, hogy veszedelmesen húzza a mellbimbóimat. A bimbók végét addig fejte és csipkedte, hogy elférjen raktuk egy-egy méretes ruhaszipesz, és ezeket tette rájuk, majd egyre jobban rászorította, néha kiengedte, majd újra durván összecsípte, azt hittem, leszakadnak a bimbóim. Közben a faszával finoman ütögette az arcomat, majd átvette a fejemet és ő is a faszára húzta a számat. A kigyúrt barom közben a vértől szivárgó pinámat addig baszta, míg televerte gecivel, ami láthatóan felizgatta a feketehajút és átvette a helyét a combjaim közt. Csakhogy ő nemcsak a véres geciben úszó, már szinte egészen elzsibbadt pinámba mártogatta a faszát, hanem pár ujját felnyomta a segglyukamba, a faszával megkenegette azt is gecivel és előbb lassan, majd egyre durvábban kezdett seggbedugni. Mivel sosem voltam az anális szex híve, a megalázottság és a fájdalom olyan szintjét értem el, hogy csak egyre tudtam gondolni: ájuljak el, ne tudjam, mi történik. Persze nem ájultam el, sőt, mindent pontosan láttam, éreztem. A csipeszes közben alaposan megkúrta a számat, majd levette a csipeszeket a lilára kínzott bimbóimról, teljes erővel elkezdte tépázni a csöcseimet, majd rájuk verte a faszát. Amikor az geci nagy része a mellemen volt, visszanyomta a faszát a számba, hogy nyaljam tisztára. A segglyukam közben élesen izott, szinte imádkoztam, hogy élvezzen már el az állat, mert beledöglök a kínba. Mintha tüzes vasra húztak volna, úgy fájt a seggem, a két kielégült vadállat közben röhögve pofozgatott és markolászta a csöcseimet. Ekkor a harmadik barom is elélvezett, mély hörgések közepette telenyomta gecivel a segglyukamat. Ekkor megfogtak, leszedtek az asztalról és követelték, hogy nyomjam ki a lyukaimból a gecit, ami folyt is a pinámból és segglyukamból is rózsaszínes, szivárgó vérrel keveredve. Valami oknál fogva a feketehajúnak ez nagyon bejött, elém térdelt és elkezdte lenyalni róla a gecit, míg a másik kettő röhögve figyelték és öltözködtek. Amikor végzett, ő is felöltözött és hozzámvágta a ruháimat. Remegő, fájdalomban úszó testtel húztam magamra őket, a kínoktól állni alig, menni végképp nem bírtam, a póló érintése fájt a bimbóimnak, a pinám és a seggem pedig úgy szét lett baszva, hogy csak vánszorogni tudtam, Így dobtak ki a kocsiból. Miután kissé összeszedtem magam, zokogva hazaindultam. Egyetlen dologra vágytam: lemosni magamról a szó szerinti és az átvitt értelemben vett szennyet...

A bejegyzés trackback címe:

https://bizarrszuka.blog.hu/api/trackback/id/tr978187966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.08.29. 05:25:05

hmm megint egy huzatosra baszott szakadt kurva... minden lépcsőházra jut a szajhák nemzetében minimum 2.
süti beállítások módosítása